Γλώσσα: ΕΛEN Τοποθεσία:

Unisex Hoodies
Best Sellers
Men
Women
i-phone 4/4s cases
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
ΝΕΑ
news Ο μεγάλος διαγωνισμός ολοκληρώθηκε  15/1/13
news Συνεργασία με Αρκτούρο  12/11/12
news 5th International T-shirt Day  14/6/12
news ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Facebook  20/4/12
news Καλό Πάσχα!  9/4/12
Προβολή όλων
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MonthAttack
ΛΙΣΤΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Αριθμός παραγγελίας
 
Προφίλ

Η εταιρία T-BAR ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2005 στη Θεσσαλονίκη και από την πρώτη ημέρα λειτουργίας εντάχθηκε στον νεοσύστατο επιχειρηματικό κλάδο του Custom Made Clothing. Στην αρχή της εμπορικής της δραστηριότητας, διατηρούσε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης, μια μονάδα παραγωγής και μια μικρή ομάδα εξωτερικών συνεργατών.

Η T-BAR δραστηριοποιείται στον κλάδο του σχεδιασμού, εκτύπωσης και διάθεσης μοναδικών, προσωπικών, έξυπνων και χιουμοριστικών T-shirts, καλύπτοντας έτσι την έντονη επιθυμία των καταναλωτών για προσωποποίηση και μοναδικότητα των ρούχων. Τα καταστήματα T-bar δίνουν την δυνατότητα στους υποψήφιους πελάτες να δημιουργήσουν το δικό τους, προσωπικό T-shirt είτε επιλέγοντας μέσα από τo πλούσιο portfolio που διαθέτει είτε σχεδιάζοντας με τη βοήθεια του δημιουργικού τμήματος το μοναδικό τους T-shirt. Σκοπός της εταιρίας ήταν και παραμένει η δημιουργία ενός επώνυμου προϊόντος με υψηλή αναγνωρισιμότητα του σήματος της που θα δημιουργεί αίσθημα ικανοποίησης και υπερηφάνειας για τους καταναλωτές που επιλέγουν να φορούν ρούχα με το σήμα T-bar.

Μετά από  δύο χρόνια εμπειρίας, η εταιρία έχει φτάσει πλέον σε αξιόλογα επίπεδα οργάνωσης και έχουν εφαρμοστεί συστήματα marketing, πωλήσεων, υποστήριξης και διαφημιστικής εκστρατείας αποκλειστικά εστιασμένα στην ελληνική αγορά.  Οι σωστές τοποθετήσεις έδωσαν ώθηση στην εταιρία που σήμερα αριθμεί δύο εταιρικά καταστήματα, οικονομικά αυτόνομα και κερδοφόρα, που έχουν κάνει απόσβεση της αρχικής επένδυσης στο σύντομο αυτό χρονικό διάστημα. Συγχρόνως η εταιρία διαθέτει γραφείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, σε σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών της και την αρτιότερη οργάνωση της αλυσίδας.

Κατά τη διάρκεια της διετίας αυτής οι μεθοδικές κινήσεις της T-BAR την οδήγησαν στην πραγμάτωση ενός βασικού της στόχου: την λειτουργία της πρώτης οργανωμένης ελληνικής εταιρίας στον κλάδο του Custom Made Clothing με γνώμονα την ποιότητα, την μόδα και τις προσιτές τιμές.

Η T-BAR έχει εδραιωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών και των επενδυτών ως μια εταιρία με αυξημένο κύρος, με εμπειρία, πρωτοπόρα αλλά και φιλική και προσιτή προς τους πελάτες της. Από τον Αύγουστο του 2006, η εταιρία αναπτύσσεται σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος, με την μέθοδο του franchise. Με τη μέθοδο του franchising επιθυμεί να οδηγηθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη, εφαρμόζοντας μια επεκτατική πολιτική και προσφέροντας ευκαιρίες σε νέους υποψήφιους συνεργάτες. Ακολουθώντας αυστηρά συγκεκριμένες κινήσεις προώθησης , αναζητάει επιχειρηματίες που θα πιστέψουν στην ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση, στη προώθηση άριστα ποιοτικών ρούχων και στην διαρκή συνεργασία και επικοινωνία με την εταιρία.



Αντικείμενο επιχειρηματικής δραστηριότητας
Κάθε μήνα η T-bar λανσάρει στην αγορά 2 collection, που έχουν εμπνευστεί από την επικαιρότητα και έχουν σχεδιαστεί από έμπειρους γραφίστες, που διασφαλίζουν την αξιοπιστία και ποιότητα των σχεδίων. Επίσης η T-bar διαθέτει έμπειρο creative τμήμα που έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει και να προσφέρει στον πελάτη το σχέδιο της επιθυμίας του, ύστερα από ένα σύντομο briefing.

Το T-bar αναλαμβάνει να σχεδιάσει και να παρουσιάσει στον πελάτη μια ποικιλία σχεδίων που έχουν ετοιμαστεί βάσει των υποδείξεων του ιδίου, έτσι ώστε ο πελάτης να έχει μια ξεκάθαρη οπτική εικόνα για το T-shirt πριν αυτό οδηγηθεί στην παραγωγή.

Καλύπτοντας ένα μεγάλο μέρος της αγοράς με τα προσχεδιασμένα μπλουζάκια, η εταιρία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να αποκτήσουν ένα T-shirt αποκλειστικά σχεδιασμένο για αυτούς και χωρίς να προϋπάρχουν έτοιμες μακέτες που πιθανόν να έχουν πουληθεί και σε άλλους πελάτες.

Σκοπός της εταιρίας είναι η δημιουργία ενός επώνυμου προϊόντος με υψηλή αναγνωρισιμότητα του σήματος της που θα δημιουργεί αίσθημα ικανοποίησης και υπερηφάνειας για τους καταναλωτές που επιλέγουν να φορούν ρούχα με το σήμα T-bar.